woensdag 9 november 2011

RECTIFICATIE........

Door wel zeer oplettende lezers en kijkers naar de foto (met dank aan de fam. Buck) mag ik tot mijn grote schande (nou ja dat valt ook weer wel mee hoor) bekennen dat er een FOUT op de blog staat.
We gaan dat meteen nu recht zetten.......
Op deze foto is het NIET mama Indira met Simmer (denk ik) maar BUCK met Simmer. En ik denk dat mama Indira in het water staat maar ook dat weet ik niet zeker.
Buck is zo groot dat ik mij gewoon vergist heb. SORRY SORRY SORRY.
(als je met je muis op de foto gaat staan en er verschijnt een handje dan kan je er op klikken en wordt ie groot, gaaf he...)
Bij deze nog maals Sorry Buck dat ik je heb aangezien voor Indira. (maar volgens mij is het niet echt een belediging hoor.....)

2 opmerkingen:

irma zei

Ik dacht ook al dat het een pup was ;-)) heb er ook 3 keer naar gekeken... wat een kanjer is die buck toch ;-)))

Manon zei

Volgens mij is het Bommeltje die naast Buck loopt, aan het rooie bandje en het loopje te zien..