woensdag 16 november 2011

Het is hier 1 grote PUINHOOP......

Ik had gisteren of eergisteren (ik weet het al niet meer) mevr. Buck aan de telefoon want wilde even wat navragen over het keuringsrapport van Buck, want er stond iets wat ik niet kon lezen.
Natuurlijk weer even heerlijk bij gekletst en toen vertelde ze dat Buck zo veel plezier kon hebben met een kartonnen doos.
Nou zijn Joost en Adinda wel heel creatief met kranten. Ze weten wel raad met een stapeltje post wat nog niet in de mappen opgeborgen is en inpak papier wordt als je hun d'r gang laat gaan, uitpak papier.
(er iets mee inpakken gaat nooit meer lukken, want zulke kleine cadeautjes zijn er volgens mij niet.)
Ik kwam vandaag rond een uurtje of half 6 weer binnen waaien en dan zijn de honden allemaal zo heerlijk blij....
Maar helaas is het dan al zo donker buiten dat even in de tuin wel kan maar niet meer echt dollen met z'n allen.
Dat kan wel, maar dan binnen........
Gelukkig hebben we daar een vrij grote keuken voor en kunnen we met z'n allen los hoor.
Nou had ik nog een oude doos staan en ik kon natuurlijk de verleiding niet weerstaan.
Wat maakt ons creative trio hier nu weer van. (Voor Chaime wordt het echt wat te veel op zijn iets of wat oudere dag, hij kan dat gekrioel van 2 jonge honden niet echt waarderen, dus hij gaat dan na een zeer uitgebreide knuffelbeurt lekker in de kamer bij Paul liggen)
Mama Indira kan een uurtje keeten met haar kroost zeer waarderen dus die was er natuurlijk wel bij.
Nou ik heb het geweten hoor. Wat een ZOOITJE is het hier.
Indira lag op een gegeven moment op haar rug met aan ieder kant een kruimel hond met een stuk doos in de bek.
Indira wilde graag helpen met scheuren hoor.
Wat er van over is is niet eens meer de moeite om in de kachel te gooien.
En hierbinnen rennen om de tafel met een stuk doos in je bek is ook een spelletje op zich. Joost steld zich verdekt op en neemt een snoekduik als Adinda langs komt hobbelen (want zo groot is de keuken nou ook niet meer dat ze er nog vol in kunnen rennen)
Sorry mensen ik weet het, er komt helemaal niks van de honden terecht maar heb zo gelachen.......
Hoef pas morgen avond weer weg dus morgen ochtend ga ik wel opruimen hoor.
Heb op een gegeven moment de achter deur maar even open gezet zodat ze buiten hun opgekropte  energie even kwijt konden. Wat een spel zeg......
Indira en Adinda verdwenen meteen voor een rondje of 3.
Dat hebben ze allebei, als ze heel erg opgewonden zijn dan MOETEN ze rennen.
Joost heeft daar geen last van.......
Nou ligt alles voor pampes tussen stukjes karton.
Hier kan echt welk goed ontwikkeld speeltje voor een hond niet tegen op.
Ik hoop alleen dat we geen visite meer krijgen vanavond!!!!

Geen opmerkingen: