woensdag 26 december 2012

Hoe dubbel kan het zijn.........

Heb voor een aantal van ons een nieuw 'thuis' gevonden.....
Ging via Marktplaats verhuisdozen ophalen en kwam terug met woonruimte.
De schaapjes, de poezenbeesten en Chaime kunnen met me mee......de rest niet......
Voor zowel Joost als Indira is er een geweldig nieuw 'thuis' gevonden.
Zie als een BERG op tegen het nieuwe jaar want op 2 jan. komen ze Joost halen en op 3 jan. gaat Indira naar haar nieuwe thuis.
Maar aan de andere kant zou het morgen zo ver mogen zijn voor mij......
Was vandaag even een paar uur niet thuis en Paul heeft zowaar voor de (ik denk) 10 de keer in 5 jaar de keukenvloer gedweilt en nou mogen de honden niet meer in de keuken.......
Ik weet niet precies hoe het weer is in de rest van Nederland maar hier in Onstwedde is het gewoon gruwelijk NAT.....dan daarbij een tuin waar al jaren niet te veel aan gedaan is, dat wordt dan al gauw een modderpoel........
We wonen hier tussen de akkers waar ze volop 'bieten' aan het rijden zijn, dus de paden zijn ook niet meer helemaal wat het zou mogen zijn......
Waar ik ook probeer m'n honden uit te laten, ze zullen altijd terug komen met modder en zand in hun vacht......
Op 3 jan. zijn we hier echt weg met z'n alle maar nee hoor, nou op 26 dec. moet je echt op je strepen gaan staan......
Ben d'r echt helemaal kapot van.

1 opmerking:

Jenni zei

Kop op, meid. Nog even vol houden....