woensdag 12 december 2012

....en de 8-baan rit gaat maar door........

Zo ben je in volle voorbereiding van je 'nieuwe' B-nest.....Zo wordt je heel vlotjes met beide beentjes op de grond gezet, dat DAT dus niet door gaat........en Zo zit je midden in een echtscheiding procedure, waar je vriendelijk doch dringend gevraagd wordt om toch maar zo gauw mogelijk te vertrekken met je 'stinkende honden' en 'vieze katten'..........(en oh ja, neem die gore schapen ook maar mee.....de kipjes mogen wel blijven want da's wel makkelijk voor de eitjes......)
Het jaar 2012 in een notedop.....
Nou voor mij mag dat jaar zo langzamerhand wel voorbij zijn hoor.....
Ben bang dat 2013 ook niet al te best gaat worden....Zeker het begin niet......
Ik wil 'm wel even uit tekenen voor jullie:
4 Leo's, 4 katten en 6 schapen, dat gaat 'm nie worden in de vrachtwagen...........
Conclusie....jawel....Natas mag afstand gaan doen van haar hondjes, haar poezen en haar schapen.....
Voor Adinda heb ik een prachtig mooi thuis gevonden en voor Joost ook.
Adinda woont er al en heeft het prima naar haar zin.....(nou ik nog......)
Joost wordt 2 Januari opgehaald (ik hoef hem gelukkig nie zelf weg te brengen........)
Voor de 4 poezen wordt druk gezocht door geloof ik half Nederland ofzo.....
Ze hadden me gewoon nie harder kunnen treffen.....
Maar wat er ook gebeurt Chaime gaat met mij mee.....hoe dan ook
Die laat ik met zijn ruim 9 jaar niet meer wennen aan een nieuwe situatie.......
Is het vandaag ook nog de verjaardag van Indira......ons meiske is 6 geworden vandaag en de Pinksterkindjes precies 1.5....(gelukkig kan Indira niet op de kalender kijken....is me ook al eens zwaar tegen gevallen, maar vandaag komt het me wel heeeeeeel erg goed uit)
Kon het nie voor elkaar krijgen op slingers voor haar op te hangen.....
een lekkere kluif hebben ze wel gehad hoor......

Geen opmerkingen: