zaterdag 29 december 2012

....Doorspelen.......

Ben vandaag wel 30x uitgenodigd om het oud en nieuw te vieren in Blijham....
Breng 'gezellig' je honden mee, en kom hierheen.....Je gaat toch niet alleen in je keuken zitten.....
Nou neem ik die mensen helemaal niks kwalijk want ze bedoelen het ZOOOOOO VRESELIJK goed.
Maar zij hebben hun leven lang al 'herplaatsingshonden' waarbij de voordeur open gaat, hond naar buiten geschoven wordt....en succes ermee......
IK wil dit oud en nieuw echt vieren met m'n 'eigen' honden (nog precies 2 en 3 dagen....en voor Chaime hoop ik nog veeeeeeeel langer.........)
Ik 'wil' Joost en Indira niet rond hebben lopen in Blijham....Denk dat ik gek zou worden als ik buiten zou kijken en mezelf realiseren dat OF Joost OF Indira 'daar' rond gelopen zouden hebben......
Maar krijg dat niemand uitgelegd...........

Geen opmerkingen: