zaterdag 18 februari 2012

Je kan er nog NIKS van zeggen......

Adinda begint in ene Indira trekjes te krijgen.
We liepen van de week met 2 jonge leo's buiten en toen kwam er een fietser voorbij.
Adinda er achter aan......Adinda he....
Zij is diegene die bijna overal van schrikt en meteen in haar achteruit gaat.
Ze stond in de ring bij de Jonge Honde Dag (zonder steun van haar broer Joost en zonder mij) met de fantastische begeleiding van Nena (eigenaars van Kaya) en ze stond er zo onzeker bij.
In het jury rapport stond nog een vermelding: Jammer dat sommige pups zo terughoudend zijn.
Dat bleek dus alleen Adinda te zijn. Maar zie er echt helemaal niks van terug hoor.
Die hond groeit met de dag.
Normaliter hebben wij hier een vrij strenge rangorde, maar daar laat ze niks meer van heel.
Adinda heeft een speeltje en Joost pakt het af. Zo is het van begin af aan geweest en daar heb ik me bij neer gelegd.
Maar nu gaat ze gewoon liggen wachten tot Joost het beu is en weg legt en dan gaat zij er mee aan de gang.
Ieder PIEP speeltje daar zal en moet het piepje uitgebeten worden. Dan laten we het rustig liggen, maar dat kleine ding wat lawaai maakt dat MOET eruit.
Ik mag dat wel hoor, een kleine Leo met een groot karakter......

1 opmerking:

Irma zei

ja heb de verslagen gelezen van je nest.
Wat mij betreft zou zulke dingen wel zorgvuldiger genoteerd mogen worden.
Alsof er nu veel angstig hondjes bijzaten. En dat is niet het geval.
Maar komt vaker voor hoor dat verslagen of opmerkingen van keurmeesters niet kloppen.