vrijdag 17 augustus 2012

Het 'GROTE FEEST'.

Morgen 18 augustus zijn ons Pap en Mam 50 jaar getrouwd.....
Wat een ongelofelijk lange tijd en ben bang da ik het nie ga halen hoor......
We hebben met z'n allen een feest in elkaar gezet maar het is niet zo als 25 jaar geleden.
Toen woonde we nog met z'n allen dicht bij elkaar......
Toen hadden we (wat later bleek) een avond vullend cabaret in elkaar gezet...
Deze keer niet.
Wel wat liedjes en wat sketches en zo maar toch heel anders dan 25 jaar geleden.
Dat is helemaal niet erg want iedereen is weer 25 jaar ouder (Phoe he......)
Hoop alleen maar dat het een mooi feest wordt en dat ons Pap en Mam er blij van zullen worden.
Da gun ik ze van harte maar loop nu rond met de zenuwen in m'n lijf......
Chaime gaat uit logeren en de rest blijft thuis, heerlijk buiten in de schaduw en ze worden verwend door T&T. Maar 35 graden had nie echt gehoeven.....
Ik vaar er wel bij, kan me nie warm genoeg zijn. Hoe warmer hoe meer ik in actie kom (ben in m'n vorig leven vast ergens reptieletje geweest of zo....)
Kan er nou niks meer aan veranderen en het gaat zoals het gaat.
We hopen er het beste van.......

Geen opmerkingen: