donderdag 18 oktober 2012

Wachten....wachten....wachten.....

De DNA uitslag van Indira is NOG STEEDS NIET binnen.
Diep in mijn hart weet ik dat het goed zit, maar toch gaat de twijfel nu zijn intrede doen.
Ik wil het gewoon graag ZEKER weten en kunnen genieten van m'n dame'tje.
In de tussentijd kneiter hard aan het werken zodat we strakjes (als het nodig mocht zijn....) 10 weken vrij kunnen zijn (en ook nog kunnen eten af en toe hahaha)
In de schaarse vrije uren een nieuwe web-site aan het 'bouwen' wat heel leuk werk is, maar waar heel veel tijd in gaat zitten, en als we iets niet hebben, dan is het heel veel tijd.......
Hij (de website) krijgt helemaal een nieuwe look en gaat er heel erg anders uit zien.

Met Indiriertje gaat het heel erg goed....ze is wel wat afgevallen, maar nu houdt ze alles weer netjes binnen. (Joost had het als dagtaak op zich genomen om bij Indira in de buurt te blijven voor het geval ze weer eens over zou geven, dan loopt ie in ieder geval in de buurt.......)
Volgens mij is Indira achter in de tuin weer begonnen aan een kuil, maar ben alleen nog maar thuis geweest als het donker is, dus kon het nog nie controleren....maar af en toe komt ze binnen met een 'zand snuit'.......

Voor mensen die denken, als ze me zien, goh ben je naar de kapper geweest voor een kleurspoeling....Nee hoor, deze 'grijze' kleur krijg je gewoon van WACHTEN....WACHTEN....WACHTEN.....

Geen opmerkingen: