maandag 24 september 2012

...het gaat TOCH gebeuren.....

We kunnen weer 'een boek schrijven' hoor.
Vandaag dus terug met Indira naar de DA voor een nieuwe DNA test....
Zat ik in de wachtkamer en keek naar de grond en toen kwam er toch een grondige vloek en mopper uit m'n mond, da'k er zelf allemaal van schrok....
Indira is LOOPS.....
M'n hele wereld storte in hoor.
Daar gaat Bendis Bertjes Beestebende......
Gelukkig had Abel-Jan (da's mijn dierenarts) 3 kwartier voor me uitgetrokken, want hij dacht al wel dat ik ff wat GAL wilde spuwen, de lieverd....
Dus ik daar naar binnen....Ja, wat nou....DNA test heeft geen zin meer, die uitslag is NOOIT meer op tijd binnen. Mopper de Mopper de Mopper etc etc.....
Nou zei Abel-Jan, en we gaat toch testen....
Er is nog een optie....denk daar maar eens even over na......
Ik ga er van uit dat Indira nog drager nog lijder is van MH. We nemen nou 3 staafjes wangslijm af (en brengen het weg...jawel....) en kijken wat er uit komt.
Je gaat met de reueneigenaar in overleg en laat de dekking gewoon doorgaan.
Komt de uitslag en zou die nie goed zijn, kan je altijd de zwangerschap nog af laten breken......
Het is voor Indira echt de laatste keer want in dec wordt ze 6 en dan vind ik het genoeg....
Nou is ze prima in orde en helemaal gezond (want Abel-Jan heeft ze ook nog even helemaal nagekeken, en meteen een uitstrijkje gemaakt.....we waren er nou toch.....) en wat het over een half jaar is dat weet je nooit. Daarbij vind ik dat Indira ook heerlijk mag genieten van haar 'oude' dag zonder met 1 pootje aan een rollator te lopen en de andere poot een kinderwagen.....
Dus eerst (geheel onbewust en onbedoelt) even Nenske d'r vakantie verkloot....(sorry Nenske.....) want ik dacht dat ze geen mail kon ontvangen....Kon ze dat wel, alleen niet versturen.....
En ik 'moet' dat natuurlijk wel weer ff van me afschrijven.....
Daarna mocht ik m'n bed in, want mag vannacht naar Zweden, maar van slapen komt helemaal niks....Dus toch maar in de telefoon gekropen en Bbertje gebeld.....en alles uitgelegd....
"Willen jullie er eens goed over nadenken en dan laten weten wat jullie er van vinden...."
En dat hebben ze gedaan, en ze zijn het met mij en Abel-Jan eens.....
De dekking gaat door (tenminste de poging daartoe...of het nou ook echt wat wordt, dat mogen we nog ff afwachten.....) en heb (vanmiddag al hoor) in de agenda gekeken.. Ik verwacht rond volgende week woensdag of donderdag naar Belgiƫ af te reizen en dan 9 weken wachten.
Is ze uitgerekend op 5 december.....
worden het St.Nicolaas kindertjes.....Wat zullen dat cadeautjes worden zeg....
Wist nie da'k zoveel tranen had, maar dan van geluk hoor.....


Geen opmerkingen: