zondag 1 juli 2012

....We Gaan Het Nog een Keertje ProBberen.....

Nadat zeker was dat Indira helemaal hersteld was van haar 1e bevalling was het voor mij al heel snel duidelijk dat IK nog graag een nestje met haar zou willen nemen....
Dus in december zou mevrouwtje loops worden. Geen kerstboom in de kamer want daar komen dan 2 grote benches te staan voor Chaime en Joost.
Maar in Indira haar kalender vallen Kerst en Oud en Nieuw gewoon op hele andere dagen en eind Februari was het dan eindelijk zo ver....
Nadat ze deze ook helemaal goed doorstaan had (baarmoeder niet ontstoken, want dat gebeurt ook nog wel eens na een bevalling) konden we echt serieus op zoek gaan naar een goede, lieve, gezonde en mooie hond.
In eerste instantie ging ik eigenlijk op zoek naar een tweede Chaime maar dat heb ik gauw opgegeven. Die loopt er gewoon niet rond. Chaime is Chaime en daar is er maar 1 van.
Je gaat met heel andere ogen naar de heren kijken hoor.
Nou vind ik bijna alle leonbergers mooi, maar wie is er goed genoeg voor ons Indira????
Met dank aan vele mensen (oa.Anja, Irma, Wilma Nancy en nog veel meer) die heel wat reuen voor mij uitgeplozen hebben, hebben we toch een keuze kunnen maken.
En dit is hem dan geworden........
"Lizjernanjo's Bendis Bertje"



Het is een geweldig leuke hond met een super karakter.....
En een gangwerk....PHOE!!!!!! Wel zo mooi.
En ik vind hem PRACHTIG......
Dus Phillip en Leen (de eigenaren van Bertje) samen met Arttu en Joske hebben we meteen ingesloten in ons hart.
En Nenske is (misschien tegen wil en dank hoor hahaha) ook meteen lid van de familie.
De rest volgt natuurlijk allemaal nog.....
Een zeer gelukkige Natascha........

Geen opmerkingen: